zondag 17 februari 2013

Geld gestolen bij inbraak in Leek

LEEK - In een woning aan de Oldebertweg in Leek is zaterdagavond ingebroken. De inbraak vond omstreeks acht uur plaats net toen de bewoners thuis kwamen. Ze hoorden een deur maar troffen niemand meer aan. In de woning was alles overhoop gehaald. Uit woning werd geld weggenomen. De dader(s) kwamen de woning binnen door een raam te vernielen. De 47-jarige bewoner deed aangifte.



via http://goo.gl/6Wxk7