donderdag 14 februari 2013

'Ombudsman gaszaken nuttig'

Minister Henk Kamp (Economische Zaken) zag donderdag niets in de suggesties van de oppositiepartijen om anders om te gaan met de gaswinning in Groningen.








via http://goo.gl/wenST