OUDE PEKELA - Een zeer regelmatig claxonerende 33-jarige inwoner van Oude Pekela is maandagavond aangehouden. De man deed dit vanuit zijn geparkeerde auto aan de Apollolaan. Ook had de man de autoradio hard aan staan. Omwonenden klaagden over lawaaioverlast. De 33-jarige weigerde legitimatie te tonen aan de politie en wilde niet uit zijn auto komen. Daarop werd hij aangehouden en ingesloten.
via http://goo.gl/EsaE6
via http://goo.gl/EsaE6