Zuidhorn De toekomstige Brede School die is gepland in de nieuwbouwwijk De Oostergast in Zuidhorn wordt pas in januari 2015 in gebruik genomen. Tot voor kort was het de bedoeling dat de deuren van de nieuwe onderwijsvoorziening augustus volgend jaar open zouden gaan. Volgens de gemeente moet nog een aantal belangrijke knopen worden doorgehakt. Dat vergt tijd. Om de keuzes omtrent de ruimtelijke inrichting van het gebouw zorgvuldig te maken, is de opening een half jaar later gepland.
via http://goo.gl/b0KhC
via http://goo.gl/b0KhC