vrijdag 15 februari 2013

Auto van Winschoter gekaapt in Groningen

GRONINGEN - Op de Kajuit in de Groningse wijk Lewenborg werd een 21-jarige man uit Winschoten donderdagavond slachtoffer van autodieven. De Winschoter verklaarde dat een groepje van een man of drie, vier hem bedreigde bij het winkelcentrum en er vervolgens met zijn wagen vandoor gingen. Dat gebeurde rond kwart over tien in de avond. Later op de avond werd de auto teruggevonden aan de Wimpel.



via http://goo.gl/w3fpj