dinsdag 22 januari 2013

Zuidhorn op zoek naar 'energieambassadeur'

ZUIDHORN - De gemeente Zuidhorn wil energiebesparende maatregelen bij oudere woningen stimuleren en is daarbij op zoek naar een voorbeeldproject. PvdA-wethouder Jan Oomkes vond vijf bedrijven die actief zijn op het gebied van energiebesparende maatregelen bereid om samen met de gemeente 15 mille te steken in een potje. Dat geld is beschikbaar voor het isoleren van een voorbeeldhuis dat dateert van vóór 1980 met nu nog een hoge energienota.



via http://goo.gl/V7WaO