Groningen
maandag 21 januari 2013
Start BoodschappenPlusBussen Oost-Groningen afgelast
WINSCHOTEN - De start van de Boodschappen PlusBus van het Nationaal Ouderenfonds is afgelast. Maandagmiddag zou daarvoor de aftrap zijn. Het slechte weer gooit roet in het eten.
via
http://goo.gl/T16n9
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen