MUSSELKANAAL - Een 22-jarige automobilist uit Stadskanaal is zijn rijbewijs kwijt. De man raasde met een snelheid van 122 kilometer over de Ceresstraat in Stadskanaal in de richting van Musselkanaal. Tijdens de achtervolging door agenten haalde de wegpiraat constant weggebruikers in. De Kanaalster werd aangehouden en bekeurd voor het de overschrijding van de maximumsnelheid. Ook droeg hij geen rijbewijs. Tevens werd het rijbewijs ingenomen.
via http://goo.gl/Aa6CJ
via http://goo.gl/Aa6CJ