maandag 21 januari 2013

Sneeuw vertraagt bussen in Groningen en Drenthe

GRONINGEN - Qbuzz heeft last van het winterweer, maar volgens het vervoerbedrijf in Groningen en Drenthe blijft de vertraging beperkt tot hooguit een kwartier. Uitzondering in negatieve zin in de stad Groningen: daar loopt de vertraging op tot een halfuur. Aangezien vanuit beide provincies veel bussen naar Groningen rijden, is er een kans dat de vertraging ook elders oploopt.



via http://goo.gl/lkrr6