ASSEN/GRONINGEN - De sneeuw heeft nu ook het Noorden bereikt. Alhoewel het op veel plaatsen nog maar om enkele centimeters gaat, wordt toch rekening gehouden met veel overlast voor het verkeer. Ook verslaggevers van Dagblad van het Noorden zijn vanuit allerlei richtingen op weg naar hun werk. Een aantal van hen twittert over wat zij onderweg zien en meemaken. In dit liveblog kunt u hen volgen.Foto: Musselkanaal, 07.30 uur. (Niels de Kant/112Groningen)
via http://goo.gl/HlV84
via http://goo.gl/HlV84