maandag 21 januari 2013

Nog geen slachtoffers valpartijen

GRONINGEN/WINSCHOTEN - De ziekenhuizen in Groningen hebben tot nu toe nog geen slachtoffers van valpartijen door de sneeuw binnen gekregen. Er zijn wel enkele ernstige auto-ongelukken maar een toevloed van gebroken benen of heupen door de gladheid is uitgebleven.



via http://goo.gl/CX1zu