dinsdag 22 januari 2013

Nieuwe baan voor samenwerkende ambtenaren

HOOGEZAND/SLOCHTEREN - Deze week hebben burgemeesters Geert-Jan ten Brink (Slochteren) en Peter de Jonge (Hoogezand-Sappemeer) de definitieve samenwerkingsoverkomst tussen beide gemeenten ondertekend.



via http://goo.gl/7PPj6