HOOGEVEEN/STADSKANAAL - De Antonov 2 die zaterdag een paar landingen zou maken in Stadskanaal, is niet vertrokken. Het vliegtuig bleef op het vliegveld van Hoogeveen aan de grond, omdat de olie door de kou te dik was. Daardoor kregen de technici de motor niet aan de praat.
via http://goo.gl/onAW5
via http://goo.gl/onAW5