GRONINGEN - De Groningse fotograaf Kees van de Veen (32) heeft zondag de Zilveren Camera gewonnen met een serie over het driedaagse kunstfestival Hongerige Wolf. Van de Veen, die ook voor Dagblad van het Noorden fotografeert, kreeg de prijs in de categorie Kunst, Cultuur en Entertainment.
via http://goo.gl/UPcc9
via http://goo.gl/UPcc9