dinsdag 22 januari 2013

Dertig bomen om door essenziekte in Noordhorn

NOORDHORN - Aan de Noorderweg in Noordhorn moeten zo'n dertig esbomen gekapt worden. Ze zijn getroffen door de schimmel die essentaksterfte veroorzaakt. Op veel plekken in de provincie Groningen duikt de ziekte op.



via http://goo.gl/nhQSo