vrijdag 18 januari 2013

De skibaan. Iedereen heeft er een mening over

GRONINGEN - De Damsterpoort maakt veel los onder Groningers en Hareners. Het nieuwe hoofdkantoor dat woningcorporatie Nijestee binnenkort in gebruik neemt, is niet te missen. Het staat pontificaal op de plek waar ooit het Damsterdiep de stad in stroomde. Volgens veel mensen is dat pontificale juist het probleem.



via http://goo.gl/YsGeH