maandag 21 januari 2013

Auto op ijs na slippartij

ONDERDENDAM - Tussen Onderdendam en Bedum is maandagochtend een auto op het ijs beland van het Boterdiep. De bestuurder verloor de macht over het stuur op de Bedumerweg die met sneeuw bezaaid lag en slipte.



via http://goo.gl/vDhvx