NIEUWE PEKELA - Een automobilist is zaterdagmiddag met zijn auto aan de Bark in Nieuwe Pekela in de sloot beland. Door nog onbekende oorzaak raakte hij van de weg en raakte eerst een lantaarnpaal en een boom voor hij in het water terecht kwam. Brandweer, politie en ambulance rukten uit. De bestuurder is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht. Zijn auto werd door een bergingsbedrijf uit de sloot gehaald.
via http://goo.gl/Vftsx
via http://goo.gl/Vftsx