maandag 21 januari 2013

AIDAstella gaat naar buiten

PAPENBURG - Het cruiseschip AIDAstella verlaat vrijdag het dok van de Meyer Werf in Papenburg. Het is voorlopig het laatste schip dat Meyer in opdracht van deze reder uit Rostock bouwt.



via http://goo.gl/dQF52