Groningen
maandag 21 januari 2013
AIDAstella gaat naar buiten
PAPENBURG - Het cruiseschip AIDAstella verlaat vrijdag het dok van de Meyer Werf in Papenburg. Het is voorlopig het laatste schip dat Meyer in opdracht van deze reder uit Rostock bouwt.
via
http://goo.gl/dQF52
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen